- Mennyi ideig voltál a csapat tagja, melyik részleghez tartoztál?
2018-tól termodinamikai részleg tagja, 2019-től konstrukciós vezető, 2020-től csapatvezető voltam.
- Mik voltak a főbb feladataid?
Termodinamika részleg tagként: Kipufogórendszer tervezése és készítése, karbonszálas laminálás, 3D tervezés (CREO, Solid Edge), 1D szimulációk készítése (AVL BOOST). Konstrukciós vezetőként: Fékpadi mérések készítése (Kistler KiBox), motorvezérlő kalibrálása (Bosch MS4), projektek meghatározása és irányítása, motorszerelés. Csapatvezetőként: Cégekkel és csapatokkal kapcsolattartás, csapat képviselete rendezvényeken.
- Mire vagy a legbüszkébb a csapatban elért eredményeid közül?
Versenyképes kipufogórendszer tervezése a BME Motorsport számára mely a 2019-es szezonban volt használva. Motorvezérlő kalibrálása, amely motorral üzemanyag hatékonyság különdíj 2. és 1. helyezést is sikerült elnyerni, illetve egy összesített 3. helyezést is az ART csapatával 2019-ben különböző nemzetközi versenyeken. Az eredményekkel a csapatok történetében a legsikeresebb versenyszezont sikerült elérni. Munkáim során előbb konstrukciós vezetésre majd a csapat vezetésére kértek fel.
- Mi volt a legjobb élményed az itt töltött idő alatt?
Amikor a szimulációk és a számítások validálták az elméleteim.
- Számodra miért volt értékes a csapatban eltöltött idő?
Megtapasztalhattam, hogy a vezetéssel járó kihívásokat nagyon is élvezem.