- Mennyi ideig voltál a csapat tagja, melyik részleghez tartoztál?
2019 jelentkeztem a csapathoz, Teszt és fékpad részleghez motor kalibrációs mérnök pozícióra. 2020 novemberétől lettem kinevezve az újonnan megalapuló különálló Fékpad részleg vezetőjének. Majd 2021 júniusában átadtam pozíciómat utódomnak és alumniként tevékenykedtem tovább a csapat életében.
- Mik voltak a főbb feladataid?
Tesztesként a motor szerelése és karbantartása, valamint autós teszteken való részvétel. Majd a fékpad részleg vezetésének átvételekor megkaptam a megtisztelő feladatot, hogy a fékpad teljes átépítésének munkálatait koordináljam és vezessem végig.
- Mire vagy a legbüszkébb a csapatban elért eredményeid közül?
Arra, hogy a részlegem tagjaival és a csapat többi részlegének segítségével, csak hallgatói erővel leszereltük a régi fékpadot majd a 0-ról egy teljesen újat üzembe helyeztünk közel fél év alatt.
- Mi volt a legjobb élményed a 2 év alatt?
Talán az első indítása az új fékpadnak amikor egyszerre járt a motor és fékgép, vagy amikor kommunikációs tréninget tarthattam a SZEngine és Arrabona Racing Teamnek. Mind a kettő hatalmas élmény volt, nem tudnék választani.
- Számodra miért volt értékes a csapatban eltöltött idő?
A rengeteg szakmai tapasztalat mellett talán inkább az itt köttetett barátságokat emelném ki. Melyek remélem életre szólóak maradnak. Bearanyozta az egyetemi éveimet a csapatban eltöltött idő, és bár sokszor sok nehézséggel jár, de szerintem megéri a fáradságot. Mert a közösség és az itt szerzett élmények kárpótolnak
Jelenlegi munkahelyem a Robert Bosch kft. Budapest, ahol részprojektvezető pozíciót töltök be.