Részlegünk azzal a céllal alapult meg, hogy az általunk fejlesztett erőforrással támogatott csapat(ok) lépést tudjanak tartani a többi belsőégésű motorral üzemelő vetélytársakkal és ezzel előnyt szerezve velük szemben. A hibrid rendszernek köszönhetően extra teljesítménnyel gazdagodhat a jármű a kanyarkigyorsítások és az egyenesek során, valamint a nyomatékvektorálásnak köszönhetően további rotációt vagy stabilitást biztosít a pilótának kanyarodáskor. Párhuzamos hibrid rendszerünkben az egyhengeres belsőégésű motor hajtja a hátsó kerekeket és az első kerekekre pedig két nagy teljesítménysűrűségű BLDC villamosgép segít rá agymotorokként. A magasfordulatszámon üzemelő villamosgépek sebességét bolygókerekes hajtóművek segítenek egyeztetni a kerekek forgási sebességével. Szabályoknak megfelelően maximum 60 V feszültségű egyenáram táplálhatja a rendszert, amelyet egy maximum 3 kg aktív energiatárolóval rendelkező akkumulátor csomag állít elő. Feladatunk a hibrid rendszer autóba építése, melyekbe beletartozik az akkumulátor csomag tervezése és gyártása, a motorvezérlés technika kialakítása, biztonsági rendszerek kiépítése, hűtőrendszer tervezése és megvalósítása, hajtómű tervezése és gyártása, villamosgépek autóba illesztése, rendszer szimuláció és járműtesztelés.