Hibrid hajtáslánc fejlesztés

Részlegünk 2021 őszén azzal az ambícióval alakult meg, hogy az új szabály által lehetővé tett hibrid rendszert 2023-ra működőképesen autóba építhetővé tegye. A szabályok értelmében max. 60V feszültségű hálózatot lehet használni, továbbá az maximális átlagos teljesítmény megszabásán (5kW) kívül szabad kezünk van a hajtás téren. A részleg másik fő projektje az akkumulátorpakk tervezése, majd tesztelése, amely közel 500Wh kapacitással rendelkezik.

Odorics Gergely

Odorics Gergely

Gladics Gellért Ádám

Gladics Gellért Ádám

Mayer Richard

Mayer Richard

Gerenday-Farkas Gergő

Gerenday-Farkas Gergő

Radvánszki Ábel

Radvánszki Ábel

Posvancz Olivér

Posvancz Olivér

Hybrid powertrain development

Our department was founded in the fall of 2021 with the ambition to make the hybrid system made possible by the new rule functionally built into cars by 2023. According to the rules, max. A 60V network can be used, and apart from setting the maximum average power (5kW), we have a free hand in terms of the drive. Another major project of the department is the design and then testing of the battery pack, which has a capacity of nearly 500Wh.

Posvancz Olivér

Posvancz Olivér

Radvánszki Ábel

Radvánszki Ábel

Gerenday-Farkas Gergő

Gerenday-Farkas Gergő

Mayer Richard

Mayer Richard

Gladics Gellért Ádám

Gladics Gellért Ádám

Odorics Gergely

Odorics Gergely